luni, 2 iulie 2012

După o lungă pauză

        Meseria de blogger nu este aşa de simplă. Iti trebuie, pe lângă fireştile calităţi de redactare, şi voinţa necesară şi o anume incrâncenare in a utiliza acest aparat publicistic atât de accesibil. Am vrut iniţial ca acest spaţiu să-l acopăr cu reflecţii matinale cu caracter filozofic, dar presiunea evenimentelor politice şi sensibilitatea mea faţă de problematica vieţii publice m-au determinat să ramân prizonier acestui spaţiu, spre nemulţumirea mea. Poate aş fi dorit să consemnez notaţii care să transceandă bâlbâiala cotidianului şi să se cristalizeze în reflecţii filozofice rezistente curgerii timpului, care să aspire la ceea ce este. Nu ştiu dacă în notaţiile din această vară voi reuşi să mă smulg complet din ispita de a rămâne în agora, dar măcar mă voi strădui şi trebuie să iasă ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu